Ύλη εξεταζομένων μαθημάτων Σχ. Έτους 2018-2019
- Λεπτομέρειες
- Δημοσιεύτηκε στις Πέμπτη, 23 Μαΐου 2019 09:41
- Γράφτηκε από τον/την Super User
- Εμφανίσεις: 106
Από τη Διεύθυνση του 7ου Γυμνασίου Καβάλας ανακοινώνεται ότι η ύλη των εξεταζομένων μαθημάτων για όλες τις τάξεις του Γυμνασίου ορίζεται ως εξής:
ΥΛΗ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ Α΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
ΣΧ. ΕΤΟΥΣ 2018-2019
ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
Ενότητες: 1Γ, 2Γ, 3(εκτός από Δ), 4(εκτός από Γ2), 5(εκτός από το Β2.3), 6
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ
1. ”ΜΑΝΙΤΑΡΙΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ''
2 . ''ΤΑ ΚΟΚΚΙΝΑ ΛΟΥΣΤΡΙΝΙΑ''
3. ''Ο ΒΑΝΚΑΣ''
4. ''Η ΝΕΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ''
5. ''ΛΕΩΝΗ''
ΙΣΤΟΡΙΑ
Κεφ. Β΄: Η εποχή του χαλκού (3000-1100 π.Χ.)
2. Ο Κυκλαδικός πολιτισμός
Σελ. 21-22
3. Ο Μινωικός πολιτισμός
Σελ. 23-25
4. Η θρησκεία και η τέχνη των Μινωιτών
Σελ. 26-28
5. Ο Μυκηναϊκός κόσμος
Σελ. 29-32
6. Μυκηναϊκή θρησκεία και τέχνη
Σελ. 33-35
Κεφ. Δ΄: Αρχαϊκή εποχή (800-479 π.Χ.)
1. Αποικιακή εξάπλωση
Σελ.43-44
2. Η πόλη-κράτος και η εξέλιξη του πολιτεύματος
Σελ. 45-47
3. Η Σπάρτη
Σελ. 48-49
4. Αθήνα: Από τη βασιλεία στην αριστοκρατία
Σελ. 50-51
5. Αθήνα: Πορεία προς τη δημοκρατία
Σελ. 52-53
7. Πέρσες και Έλληνες: Δυο κόσμοι συγκρούονται
Σελ.57-59
8. Η οριστική απομάκρυνση της περσικής επίθεσης
Σελ. 60-62
10. Η τέχνη
Σελ. 65-67
Κεφ. Ε΄: Η Ηγεμονία της Αθήνας ( 479-431 π.Χ. )
1. Η συμμαχία της Δήλου - Η συμμαχία όργανο της Αθηναϊκής ηγεμονίας
Σελ.69-70
2. Το δημοκρατικό πολίτευμα σταθεροποιείται - Ο Περικλής και το δημοκρατικό πολίτευμα
Σελ. 71-72
3. Η λειτουργία του πολιτεύματος. Οι λειτουργίες
Σελ. 73-74
4. Η συγκρότηση της Αθηναϊκής κοινωνίας - Η καθημερινή ζωή
Σελ. 75-77
Κεφ. ΣΤ΄: Ηγεμονικοί ανταγωνισμοί και κάμψη των ελληνικών πόλεων (431-362 π.Χ)
1. Τα αίτια και οι αφορμές του Πελοποννησιακού πολέμου - Ο Αρχιδάμειος πόλεμος ( 431-421 π.Χ.)
Σελ. 83-85
2. Η εκστρατεία στη Σικελία (415-413 π.Χ.) - Ο Δεκελεικός πόλεμος (413-404 π.Χ.)
Σελ. 86-88
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Α ΜΕΡΟΣ:
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1: ΟΛΟ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2: ΟΛΟ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3: 3.1, 3.2, 3.5
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 7: 7.1, 7.2, 7.3, 7.4, 7.5, 7.6, 7.8( ΜΟΝΟ ΑΚΕΡΑΙΟΙ)
Β ΜΕΡΟΣ:
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1: 1.1-1.8
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2: 2.6
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3: 3.2 ΜΟΝΟ ΑΘΡΟΙΣΜΑ ΓΩΝΙΩΝ
ΦΥΣΙΚΗ
Τα ακόλουθα φύλλα εργασίας:
ΦΕ1 (α,γ,δ)
ΦΕ3 = ολόκληρο , αλλά όχι το ε.
ΦΕ4 (α,γ,δ)
ΦΕ5 (α)
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΗ ΑΣΚΗΣΗ 2 (Μέτρηση όγκου)
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΗ ΑΣΚΗΣΗ 3 (Πυκνότητα των υλικών σωμάτων-ΜΟΝΟ ΥΓΡΟΥ) (ΦΩΤΟΤΥΠΙΕΣ)
ΥΛΗ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ Β΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
ΣΧ. ΕΤΟΥΣ 2018-2019
ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
Ενότητες : 1 , 2 , 3 , 4 , 5 .
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ
1. ''ΧΑΛΑΣΜΕΝΕΣ ΓΕΙΤΟΝΙΕΣ''
2 . ''ΕΝΑΣ ΑΡΙΘΜΟΣ''
3. ''ΘΕΛΩ ΝΑ 'ΠΑ ΣΤΗΝ ΞΕΝΙΤΙΑ’’
4. ''ΚΑΛΛΙΠΑΤΕΙΡΑ''
5. '' ΓΙΑΤΙ;''
6. ''ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΤΣΙΜΕΝΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΟΛΥΚΑΤΟΙΚΙΑΣ''
ΙΣΤΟΡΙΑ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΠΡΩΤΟ: ΟΙ ΠΡΩΤΟΙ ΑΙΩΝΕΣ ΤΟΥ ΒΥΖΑΝΤΙΟΥ (330 - 717)
Ι. Η ΜΕΤΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ ΡΩΜΑΪΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ
1. Από τη Ρώμη στη Νέα Ρώμη.
ΙΙ. ΕΞΩΤΕΡΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΝΑΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ
1. Ο Ιουστινιανός και το έργο του (όχι το δ).
2. Ο Ηράκλειος και η δυναστεία του (610 - 717).
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΔΕΥΤΕΡΟ: ΛΑΟΙ ΣΤΟΝ ΠΕΡΙΓΥΡΟ ΤΟΥ ΒΥΖΑΝΤΙΝΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ
ΙΙ. Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΟΥ ΙΣΛΑΜ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΤΟΥ ΜΕΣΑΙΩΝΑ
1. Η εξάπλωση των Αράβων.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΤΡΙΤΟ: ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΑΚΜΗΣ ΤΟΥ ΒΥΖΑΝΤΙΟΥ
(717 - 1025)
Ι. ΠΑΓΙΩΣΗ ΤΗΣ ΒΥΖΑΝΤΙΝΗΣ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑΣ ΣΤΑ ΒΑΛΚΑΝΙΑ ΚΑΙ ΤΗ Μ.ΑΣΙΑ
1. Η διαμόρφωση της μεσαιωνικής ελληνικής βυζαντινής αυτοκρατορίας.
2. Η μεταβατική εποχή: Οι έριδες για τη λατρεία των εικόνων.
3. Η βασιλεία του Μιχαήλ Γ’ και η αυγή της Νέας Εποχής.
4. Η διάδοση του Χριστιανισμού στους Μοραβούς και τους Βουλγάρους.
5. Η Βυζαντινή Εποποιΐα. Επικοί αγώνες και επέκταση της Αυτοκρατορίας.
6. Η ίδρυση, η εξέλιξη και ο εκχριστιανισμός του Ρωσικού Κράτους.
ΙΙ. ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
1. Οι εξελίξεις στην οικονομία και την κοινωνία.
2. Η νομοθεσία της Μακεδονικής Δυναστείας και η σύγκρουση της με τους “δυνατούς” (όχι το α).
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΤΕΤΑΡΤΟ: ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΤΗΣ ΚΡΙΣΗΣ ΤΟΥ ΒΥΖΑΝΤΙΟΥ
(1025 - 1453)
Ι. Η ΕΞΑΣΘΕΝΗΣΗ ΤΟΥ ΒΥΖΑΝΤΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΣΧΙΣΜΑ ΜΕ ΤΗ ΔΥΣΗ
2. Οι Κομνηνοί και η μερική αναδιοργάνωση της αυτοκρατορίας.
3. Η ενετική οικονομική διείσδυση και το σχίσμα των Εκκλησιών.
ΙΙ. ΟΙ ΣΤΑΥΡΟΦΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ
1. Οι σταυροφορίες και η πρώτη άλωση της Πόλης.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΕΒΔΟΜΟ: Η ΕΥΡΩΠΗ ΣΤΟΥΣ ΝΕΟΤΕΡΟΥΣ ΧΡΟΝΟΥΣ
(15ος - 18ος αι.)
Ι. ΟΙ ΑΝΑΚΑΤΑΤΑΞΕΙΣ ΣΤΗ ΜΕΤΑΜΕΣΑΙΩΝΙΚΗ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
1. Οι ανακαλύψεις.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Α ΜΕΡΟΣ:
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1: 1.1, 1.2
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2: 2.1, 2.2
Β ΜΕΡΟΣ:
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 ΟΛΟ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2: 2.1, 2.2
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3 : 3.1, 3.2, 3.3, 3.5
ΦΥΣΙΚΗ
1.3
2.1, 2.2 (σελ 31, 32: όχι)
3.1, 3.2, 3.3 (σελ 52: όχι), 3.4, 3.5 (παράδειγμα 3.2:όχι), 3.6, 3.7 (εφαρμογές :όχι)
4.1 (χωρίς ασκήσεις)
5.1, 5.2, 5.3 (Έργο & Μηχ. Ενέργεια=ΟΧΙ, μόνο τον τύπο ΕΜΗΧ=U+EK)
Και οι αντίστοιχες εφαρμογές/ασκήσεις που έχουν γίνει.
ΥΛΗ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
ΣΧ. ΕΤΟΥΣ 2018-2019
ΙΣΤΟΡΙΑ
Μέρος πρώτο
Κεφάλαιο δεύτερο: Ενότητες: 5(σελ. 23-25), 7(σελ. 28-29), 8(σελ. 30-32), 9 (σελ.33-34), 10(σελ. 35-37)
Κεφάλαιο τέταρτο: Ενότητες: 17,18,19,20, (σελ. 55- 63)
Μέρος δεύτερο
Κεφάλαιο έκτο: Ενότητες: 27(σελ.82-83), 29, 30 (σελ. 85-88)
Κεφάλαιο έβδομο: Ενότητες: 31,32( σελ. 89-93)
Κεφάλαιο όγδοο: Ενότητες: 34(σελ. 97-98),38,39 (σελ. 105-110),
ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
ΕΝΟΤΗΤΑ 2η Β ( ΌΛΟ : Β1,Β2,Β3, Β4 )
ΕΝΟΤΗΤΑ 3η ΟΛΗ
ΕΝΟΤΗΤΑ 4η Α, Γ, Δ, Ε
ΕΝΟΤΗΤΑ 5η ΟΛΗ
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ
Α) ΕΙΣΑΓΩΓΕΣ: σελ. 7, 15,57,71,91 και 145.
Β) ΚΕΙΜΕΝΑ:
1) «Του γιοφυριού της Άρτας», σελ. 12-14.
2) «Ερωτόκριτος (Γ΄ , στίχοι 891-936)» , Βιτσέντζος Κορνάρος , σελ. 19-21 και 24.
3) « Ελεύθεροι Πολιορκημένοι « Δ. Σολωμός, σελ.61-62.
4) « Τα υαλοπωλεία» , Εμ. Ροΐδης , 85-89.
5) « Ύμνος στον Παρθενώνα», Κ. Παλαμάς , σελ. 117-119.
6) «KuroSiwo», Ν. Καββαδίας, σελ. 193-194.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Α ΜΕΡΟΣ:
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1: 1.1-1.6
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2 2.2, 2.3, 2.5Γ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3 3.1, 3.2, 3.3
Β ΜΕΡΟΣ:
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 1.1, 1.3, 1.5, 1.6
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2 2.1, 2.2, 2.3
ΦΥΣΙΚΗ
1.2,
1.3
2.1 (όχι :Αποτελέσματα ηλ. Ρεύματος),
2.2 (Στη διαφορά δυναμικού ΜΟΝΟ :ΤΥΠΟΥΣ, ΟΡΙΣΜΟΥΣ),
2.3 (ΟΧΙ: Οι παράγραφοι: «Ισχύει ο νόμος του Ωμ..», «Νόμος του Ωμ και μικρόκοσμος (σ.47)», «Μικροσκοπική ερμηνεία …(σ.47)»
2.5 «Κύκλωμα σύνδεσης σε σειρά» : ΜΟΝΟ ό, τι είχαμε υπογραμμίσει ( ίδιο ρεύμα παντού, Vολ=V1+V2) , «Κύκλωμα σε παράλληλη σύνδεση» : Η τάση ίση με της πηγής, Ιολ=Ι1+Ι2
«Σύνδεση αντιστατών» : ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ (2 αντιστάτες σε σειρά & Παράλληλη σύνδεση αντιστατών)
3.6
4.1 (ΟΧΙ: «Δύναμη στην απλή αρμονική ταλάντωση»),
4.2
5.1 & 5.3
Και οι αντίστοιχες εφαρμογές/ασκήσεις που έχουν γίνει.