Το δασάκι μας - Δραστηριότητες κατά τη διάρκεια του προγράμματος
- Λεπτομέρειες
- Δημοσιεύτηκε στις Δευτέρα, 09 Απριλίου 2012 10:40
- Γράφτηκε από τον/την Super User
- Εμφανίσεις: 2013
- Το δασάκι μας
- Α. ΑΙΤΙΑ ΕΞΑΦΑΝΙΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ ΤΩΝ ΔΑΣΩΝ
- Β. ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΙ ΑΡΙΘΜΟΙ
- Γ. ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΩΝ ΔΑΣΩΝ
- Δ.ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΩΝ ΔΑΣΙΚΩΝ ΠΥΡΚΑΓΙΩΝ
- Ε. ΠΡΟΛΗΨΗ ΤΩΝ ΠΥΡΚΑΓΙΩΝ
- ΣΤ. ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΑΛΛΩΝ ΑΙΤΙΩΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ ΤΩΝ ΔΑΣΩΝ
- Ζ.ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΔΑΣΑΡΧΕΙΟ ΤΗΣ ΚΑΒΑΛΑΣ
- ΑΙΤΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΩΝ ΔΑΣΩΝ
- ΠΩΣ ΦΥΤΕΥΟΥΜΕ ΕΝΑ ΔΕΝΤΡΟ
- ΤΑ ΕΙΔΗ ΔΑΣΩΝ
- ΕΘΝΙΚΟΙ ΔΡΥΜΟΙ
- ΧΡΗΣΙΜΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΔΑΣΟΥΣ
- ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΕΡΓΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΔΑΣΟΣ
- ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΚΔΡΟΜΗ ΤΗΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΟΜΑΔΑΣ
- Δραστηριότητες κατά τη διάρκεια του προγράμματος
- Όλες οι σελίδες
Στη διάρκεια του προγράμματος πραγματοποιήσαμε τα παρακάτω :
¨ Αντλήσαμε πληροφορίες από τις βιβλιοθήκες των σπιτιών μας, τη Δημοτική Βιβλιοθήκη Καβάλας και έντυπα του Δασαρχείου.
¨ Πήραμε συνεντεύξεις από υπαλλήλους του Δασαρχείου και κατοίκους της περιοχής όπου βρίσκεται το δασάκι και το σχολείο μας.
¨ Ήρθαμε σε επαφή με άλλα σχολεία που ασχολήθηκαν με παρόμοια θέματα και ενημερωθήκαμε (π.χ. 22ο Δημοτικό Σχολείο Καβάλας).
¨ Καλέσαμε στο σχολείο μας Αξιωματικό της Πυρεσβεστικής και μας μίλησε για θέματα προστασίας του δάσους από πυρκαγιές.
¨ Επισκεφθήκαμε το Δασαρχείο Καβάλας και ενημερωθήκαμε από τον Αναπληρωτή Διευθυντή του.
¨ Κάναμε συχνές επισκέψεις στο χώρο μελέτης μας (παρατηρήσαμε – συζητήσαμε – φωτογραφήσαμε).
¨ Τοποθετήσαμε θερμόμετρα στο δασάκι μας και καταγράψαμε τις διαφορές θερμοκρασίας, στις διάφορες εποχές, τις μέγιστες και τις ελάχιστες.
¨ Συλλέξαμε από το χώρο του δάσους φύλλα, χώμα, φλοιούς δένδρων, τα παρατηρήσαμε και τα εκθέσαμε στο σχολείο.
¨ Μάθαμε να μετράμε με διάφορους εμπειρικούς τρόπους το ύψος των δένδρων, την ηλικία τους, το πάχος του κορμού τους.
¨ Φτιάξαμε το “κώδικα συμπεριφοράς στο δάσος” και αντίτυπα του τοποθετήσαμε στο σχολείο και στο δασάκι μας.
¨ Με την εκδρομή μας γνωρήσαμε ενδιαφέροντα μέρη και αποκτήσαμε εμπειρίες.
¨ Παρουσιάσαμε στην τάξη τις πληροφορίες μας, συζητήσαμε, λύσαμε τις απορίες μας, ταξινομήσαμε και συνθέσαμε την εργασία μας και την παρουσιάσαμε στους μαθητές του σχολείου.
- << Προηγούμενο
- Επόμενο